.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش گشت های نامحسوس درمحورهای شمال

فرمانده پليس راه انتظامي مازندران از افزايش گشت‌هاي نامحسوس در سطح جاده‌هاي مواصلاتي اين استان نسبت به نوروز سال قبل خبر داد.

جعفر محمدنژاد  گفت: امسال در مجموع 27 گشت نامحسوس در محورهاي كوهستاني هراز، كندوان، سوادكوه و كياسر فعال شدند.

وي افزود: علاوه بر اين اقدام، در ايام نوروز امسال دوربين‌هاي مدرن و پيشرفته‌اي نصب شده است ك علاوه بر برخورداري از قابليت دوربين‌هاي سابق كه سرعت سنجي بود، توان فيلمبرداري و عكاسي از نحوه تردد و رانندگي‌ها را نيز دارد.
محمدنژاد از نصب چراغ‌هاي چشمك‌زن آبي رنگ در سطح راه‌هاي استان براي شبيه‌سازي با چراغ خودروهاي پليس راه و با هدف ايجاد حس بازدارندگي در رانندگان خبر داد.
فرمانده پليس راه مازندران همچنين از استقرار اكيپ‌هاي اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو، جرثقيل، آمبولانس و دفاتر بيمه در مقابل مقرهاي پليس راه در جاده‌هاي استان خبر داد و گفت: اين امر به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات مورد نياز به مسافران و رانندگان است.
محمدنژاد به رانندگان توصيه كرد تا مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت كنند و از سرعت و سبقت غير مجاز بپرهيزند.
وي به متخلفان رانندگي هشدار داد چنانچه تخلفات حادثه‌ساز از آنها سر زند، خودروشان در مقابل مقرهاي پليس توقيف و ضمن نصب قفل چرخ بر روي آنها، بنري هم مبني بر انجام تخلفات روي اين خودروها نصب خواهد شد.
فرمانده پليس راه مازندران از استقرار پنج ايستگاه سلامت براي انجام آزمايشات و تست‌هاي اپيوم براي ممانعت از رانندگي افرادي كه به مواد مخدر اعتياد دارند توسط تيم‌هاي سلامت پليس راه و با همكاري بهداري ناجا و پرسنل مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
وي گفت: پليس راه براي راهنمايي و هدايت هرچه بهتر رانندگان در ايام پرتردد نوروز در سطح راه‌هاي استان، اقدام به تهيه و توزيع بسته‌هاي آموزشي در قالب لوح‌هاي فشرده و بروشور كرده است و اين بسته‌ها در مقرهاي پليس راه در استان هم اكنون به رانندگان ارائه مي‌شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.295 seconds.